12 August, 2011

Review Avon Solutions Spuma de curatare

Hey, astazi vreau sa va vorbesc despre un produs de la Avon care mie imi place foarte mult. Este vorba despre spuma de curatare din gama Solutions, care mai demult se numea Pure Pore-Fection, iar acum se numeste Complete Balance. Am folosit deja destule flacoane, si am prins-o in mai multe ambalaje, astfel incat consider ca e timpul sa ii fac un review:))


Descrierea oficiala:
Puterea ceaiului. Frunzele arborelui de ceai din Japonia sunt bogate in minerale si antioxdanti puternici, care echilibreaza corpul si pielea. La o folosire regulata, acest ingredient cheie al gamei Complete Balance controleaza secretia de sebum, oferind tenului mixt ingrijirea de care are nevoie. 


Descrierea mea:
Intr-adevar trebuie folosita numai de persoanele cu tenul mixt, sau gras, deoarece elimina tot sebumul de pe ten, iar pentru persoanele cu tenul uscat sau sensibil poate fi prea mult. Eu am tenul mixt si uneori simt si eu ca usuca pielea.

Plusuri: 
  • desi are doar 150 ml, fiind spuma, se consuma foarte greu
  • o pompita e suficienta pentru tot tenul
  • curata foarte bine, atat sebumul cat si machiajul
  • miroase placut
  • face pielea sa "scartaie" ceea ce inseamna inca o data faptul ca tenul ramane curat
  • pretul intre 15-20 lei depinde de oferta (raportul pret-durata folosirii e foarte bun:)) ) 
Minusuri:
  • uneori poate sa lase chiar si tenul mixt sau gras putin uscat, insa cu o crema hidratanta s-a rezolvat problema
  • am prins un flacon la care i s-a stricat pompita, adica dupa ce o apasam ramanea inauntru, astfel ca sa pot sa o folosesc data viitoare trebuia sa o trag cu mana afara:))

Sper ca v-a fost de folos acest review. Voi ce produse de acest fel ati folosit?

V-am pupat!
 

2 comments:

AlinaGav. said...

Urasc produsele de curatare care ies....spuma . ;)) simt ca nu curata deloc. Eu am avut o experienta nefericita cu un produs de curatare avon si de atunci nu imi mai cumpar nimic pentru fata...nu vreau sa risc.

Dexxy said...

Mie chiar imi plac..dar se stie ca, cu toti avem tenul si preferintele diferite;))