07 September, 2012

Haideti sa alegem o noua castigatoare

M-ai tineti minte giveawy-ul meu (click pentru a vedea postarea) ?
Deoarece castigatoarea premiului doi nu a raspuns la mail-uri, am ales o alta castigatoare (am scis aici) insa nici aceasta nu a raspuns.
Din aceste motive, voi alege altfel acum castigatoarea, si anume:

 Daca ai fost inscrisa la giveaway-ul meu , lasa un coment la ACEASTA postare. Prima persoana care lasa un coment ( si a fost inscrisa la giveaway)  va castiga premiul doi.


LATER EDIT:
Felicitari Andreea! :D
Sa imi trimiti un mail pe adresa dexxysblog@yahoo.com care sa contina datele tale, pentru a intra in posesia premiului.

V-am pupat.

17 comments:

Andreea said...

eu

Andreea said...

Cand aflam norocoasa:-s?

Andreea said...

Wow.Nu ma asteptam.Acum ce trebuie sa fac?

Dexxy said...

Felicitari Andreea! :D
Am scris un update la postare!
Te pup

Andreea said...

Acum am vazut:">.Am trimis acum email.Multumesc din suflet.

Dexxy said...

Sa le folosesti cu placere:D

Alexandra said...

Dexxy, cand ajung premiile? M-as duce azi la posta, dar nu stiu daca le-ati trimis deja. Abia astept sa le incerc :D

fran said...

i dont know maybe you like my style...
fran

NEW LOOK: PARADISE
http://www.showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/09/paradise.html

Dexxy said...

@ Mitz: Astazi le-a pus la posta, deci vor ajunge maxim pana vineri, cel putin asa ar trebui sa ajunga. Oricum ve-ti primi aviz de la posta, in ziua in care sosesc.
Sa le folositi cu placere:D
:*

Georgiana said...

@Mitz & Andreea, Dexxy a spus bine, coletele ar trebui sa ajunga pana maxim vineri. Am sa va rog sa nu uitati sa-mi completati si confirmarea de primire ca sa fiu impacata :) Va pup si sper sa va fie utile produsele. :)

Andreea said...

Am primit produsele joi<3

Dexxy said...

Sa le folosesti cu placere:D

Alexandra said...

Astazi am ridicat si eu coletul ^ -^ Postarita mea nu imi mai aduce aviz pentru nimic

Dexxy said...

De parca ii tare greu sa aduca un aviz, vai vai unii oameni.
Sa le folosesti cu placere:D

Dexxy said...

@garde: i added you on my GFC list.

Dexxy said...

@ Gabriele V.: I added you on my GFC list, i dont use bloglovin.
Have a nice day

Dexxy said...

@Minela: Thanks, i follow you.