24 December, 2011

Mos Craciun Bioderma

Ieri am primit un pachet in urma caruia am ramas foarte nedumerita.
Deschid pachetul si supriza: un autobronzant Bioderma Photoderm cu fundita rosie si un lantisor cu Swarovski foarte dragut.

Eu folosesc in prezent doua produse de la Bioderma: Sebium Purifying and Foaming Cleansing Gel si Sebium Pore Refiner, (review aici) de cel din urma fiind extrem de multumita.
Eh, ce pot sa spun, nu ma asteptam la acest pachetel insa le multumesc celor de la Bioderma pentru gestul facut, sunt chiar foarte curioasa de calitatile autobronzantului.

Va doresc sarbatori fericite,
V-am pupat!

4 comments:

Cine suntem, ce facem said...

ar fi dragut daca ai putea sa-i faci un review :D nu prea am gasit pe net pareri despre el si m-ar tenta

Dexxy said...

Ii voi face in curand. Te-am pupat:D

simo said...

Buna. Sunt foarte interesata sa-mi cumpar acest autobronzant dar nu am gasit pe net pareri. L-ai folosit? Cum e? Cel mai mult ma intereseaza cum te dai cu el pe fata fiind spray, si din cate stiu trebuie sa eviti contactul cu ochii si sprancenele. Ms.

Dexxy said...

@simo: Buna, acest autobronzant ofera un bronz progresiv si nu l-am folosit numai de doua ori, deoarece vreau sa il pastrez pentru la primvara:))
Ca sa il pot aplica pe fata fara sa aplic pe ochi am luat o discheta demachianta, am taiat-o in doua si am pus pe fiecare ochi cate o jumatate si dupa aceea am dat cu spray-ul pe fata.
La primavara, cand voi incepe folosirea lui intensa voi face un review cu poze inainte si dupa, sa vedem diferenta.
P.S. Scuze pt intarziere, e din cauza sesiunii:)), sper ca te-am ajutat macar putin
Te pup.