19 December, 2011

Review Apidermaliv Crema de Fata cu Laptisor de Matca, Ulei de Masline si Unt de Shea



Descrierea oficiala: 
Crema de fata cu laptisor de matca, ulei de masline si unt de shea

Apidermaliv este o crema hranitoare cu actiune de hidratare, emoliere si intinerire asupra tenului normal si mixt. Proprietatile anti-imbatranire ale laptisorului de matca, emolierea intensa a uleiului de masline si hranirea puternica a untului de Shea, ingrijesc si rasfata pielea in profunzime. Datorita complexului activ bogat in ingrediente naturale, starea pielii este imbunatatita in primele saptamani de la utilizare. 40g

Descrierea mea:
In primul rand vreau sa precizez ca nu imi place deloc mirosul, sincer mi se pare ca miroase a sapun ieftin:)) insa trebuie sa recunosc ca este o crema foarte buna, lasa tenul luminos si uniform. Eu folosesc crema doar seara pentru ca intra foarte greu in piele, este grasa si untoasa si lasa tenul lucios.

Plusuri:
  • lasa tenul foarte luminos atata dupa aplicare cat si a doua zi dimineata
  • in timp am observat ca, culoarea tenului a devenit mai uniforma
  • nu imi mai simt pielea obrajilor si din jurul gurii uscata
  • hidrateaza foarte intens si se mentine hidratarea chiar daca o folosesc doar o data pe zi (seara)
Minusuri:
  • mirosul nu imi place deloc, nici nu se compara cu mirosul balsamului de buze, mi se pare ca miroase a sapun ieftin.
  • are textura de unt de corp si intra foaaarte greu in piele, trebuie masata bine cateva minute.
  • lasa pielea lucioasa si consider ca nu poate fi folosita dimineata sau ca baza de machiaj.
Concluzii:
  • daca puteti trece cu vederea mirosul si textura cremei, rezultatele nu vor intarzia sa apara.
  • se poate gasii aici la pretul de 9,13 lei
  • o recomand persoanelor care au tenul deshidratat pe perioada iernii.
Voi ati folosit-o?
V-am pupat!

No comments: