08 July, 2012

Review Ivatherm: Crema Antirid si Anticearcan Contur Ochi

Descrierea oficiala:

Produsele antirid Ivatherm aplica stiinta secolului 21: formula exclusiva, novatoare, cu rezultate vizibile si imediate. Se propune un veritabil program restructurant, regenerant si antioxidant al pielii, reducand si prevenind atat ridurile de expresie, cat si pe cele profunde.
Crema antirid si anticearcan – contur de ochi este indicata pentru toate tipurile de piele, chiar si cea mai sensibila.Trateaza zona din jurul ochilor cu cearcane si riduri superficiale si profunde.

Mai multe detalii gasiti aici

Descrierea mamei:
Ambalajul este sub forma de borcan de sticla, as fi preferat sa fie in tub sau flacon cu pompita.
Textura este destul de densa, nu este fluida. Absortia este buna si necesita o cantitate mica de produs.
Hidrateaza bine si nu ramane zona lipicioasa.
Eu am cateva linii fine in zona ochilor, cearcane nu am, e doar usor mai inchisa la culoare zona de sub ochi.
Dupa patru saptamani, liniile fine nu s-au diminuat insa dupa aplicare am observat ca ochii par mai odihniti si culoarea s-a uniformizat usor.
Nu mi-a produs nici un fel de iritatie.

Plusuri:

  • hidrateaza bine
  • uniformizeaza usor nuanta din jurul ochilor
  • ochii par mai odihniti
  • nu lasa pelicula lipicioasa
Minusuri:
  • ambalajul tip borcan
  • nu are efect asuspra liniilor fine
Concluzie:
O voi folosii pana cand se termina pt a vedea daca are efecte si asupra liniilor fine, in rest este o crema care hidrateaza si uniformizeaza usor culoarea din jurul ochilor.
O recomand!

Voi ati incercat aceasta crema?


No comments: